Marcin Dobrowolski będzie odpowiadał za podcasty "Pulsu Biznesu"
Marcin Dobrowolski będzie odpowiadał za podcasty "Pulsu Biznesu"
Do „Pulsu Biznesu” dołącza Marcin Dobrowolski, który od września będzie przygotowywał podcasty redakcyjne.
− Po sześciu latach pracy w start-upach zdecydowałem się na powrót do medialnej korporacji. Przekonała mnie do tego wizja medium biznesowego, którą przedstawił redaktor naczelny, Marcin Goralewski. Jest ona oparta na wieloletnich relacjach z tysiącami wiernych czytelników, którzy każdy dzień zaczynają od lektury rzetelnych, spersonalizowanych newsów od „Pulsu Biznesu”. Wysoka jakość treści, przedstawianych w atrakcyjnej formie oraz ich użyteczność dla odbiorcy to wyróżniki PB – takie też będą podcasty, które stworzy znakomity zespół naszych doświadczonych dziennikarzy. Nowy serwis podcastowy z pewnością porwie czytelników i słuchaczy. Szczegóły przedstawimy jeszcze tego lata! – mówi Marcin Dobrowolski.
− Bardzo się cieszę, że Marcin wraca do „Pulsu Biznesu”. Niebawem zbudujemy atrakcyjną ofertę podcastów. Poza wydaniem papierowym, portalem pb.pl i newsletterami będzie to nową forma korzystania z naszych treści, nie tylko newsowych − mówi Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.
Marcin Dobrowolski jest historykiem i dziennikarzem, związanym z mediami biznesowymi od 16 lat. Wcześniej pracował m.in. w Radiu PiN, gdzie był gospodarzem audycji Poranek Radia PiN, Dobry Program Gospodarczy i Śniadanie z Biznesplanem oraz był gospodarzem programu i redaktorem prowadzącym serwisy w telewizji BIZNES24. W latach 2013-2018 pracował w „Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska).
„Puls Biznesu” to jedyny w Polsce dziennik poświęcony w 100 proc. gospodarce, wspierający w codziennej pracy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów. Ze sprzedażą ponad 13 tys. egzemplarzy dociera do ponad 300 tys. czytelników (PBC, maj 2024, wskaźnik CCS − Czytelnictwo Cyklu Sezonowego), a portal pb.pl jest odwiedzany przez blisko 2 mln czytelników miesięcznie (Mediapanel, czerwiec 2024 r., 1 947 078 RU).