Marketing sportowy Impact'23 z udziałem gwiazd polskiego sportu
Marketing sportowy Impact'23 z udziałem gwiazd polskiego sportu
Bohaterami ścieżki marketingu sportowego, zorganizowanej przez „Puls Biznesu” podczas Impact’23, byli najlepsi eksperci i gwiazdy sportu światowego formatu. Wzięli w niej udział m. in. Kamil Stoch, Paweł Fajdek, Krzysztof Wielicki i Bartosz Zmarzlik oraz Nyck De Vries oraz Yuki Tsunoda, kierowcy teamu F1 Scuderia Alpha Tauri.
Dziewięć na 10 osób w Polsce interesuje się sportem — wynika z badań, a jak powszechnie wiadomo — zna się na nim każdy. I o ile to drugie to tylko mit, to prawdą jest, że fani sportu chętniej kupują produkty i usługi firm, które angażują się w sponsorowanie sportu. Dlatego nie dziwi, że wartość tego rynku z roku na rok rośnie, a razem z nią liczba firm chcących wypromować markę przy okazji sportowych emocji. Jak w każdym biznesie, także w tym wygrać nie jest jednak łatwo. Czasy prostego wyeksponowania logo na koszulce czy kombinezonie dawno minęły. Skąd to wiadomo? Bo coraz lepiej potrafimy mierzyć efekty wydatków. Jak zatem inwestować w sport, by wygrać? By budować świadomość zalet, ale też wyzwań związanych z marketingiem sportowym, już po raz drugi „Puls Biznesu” zorganizował ścieżkę marketingu sportowego podczas Impact’23, najlepszego eventu innowacyjnego biznesu w Polsce. Mimo że odbywała się po południu drugiego dnia kongresu, to momentami na widowni brakowało miejsc. Debaty z udziałem ekspertów z Polski oraz regionu przeplatane były wystąpieniami wybitnych sportowców, także z zagranicy (po raz pierwszy w Polsce wystąpiło dwóch kierowców F1). W inspirujących rozmowach opowiadali o karierze, ale także o radzeniu sobie ze stresem, o szukaniu motywacji, gdy są na szczycie, i podnoszeniu się po porażkach. To solidna inspiracja dla wszystkich ludzi biznesu. >>Zapraszamy do obejrzenia wystąpień<<