PB Finance – ruszył serwis Pulsu Biznesu z newsami, raportami i analizami dla sektora finansowego
PB Finance – ruszył serwis Pulsu Biznesu z newsami, raportami i analizami dla sektora finansowego
Puls Biznesu znacząco rozszerza ofertę dla czytelników. Posiadacze subskrypcji pb.pl w pakiecie Premium będą mogli korzystać z serwisu >>PB Finance<< adresowanego do profesjonalistów pracujących w szeroko rozumianym sektorze finansowym: od banków przez towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy pożyczkowe, leasingowe, faktoringowe i obrotu wierzytelnościami, TFI, aż po fintechy i insurtechy. Czytelnicy znajdą w nim ekskluzywne newsy branżowe, informacje o zmianach kadrowych, nowych produktach, trendach rynkowych i zmianach regulacyjnych. Istotnym elementem serwisu będą kompleksowe cykliczne raporty opisujące sektor statystycznie - doskonale znane bankowcom publikacje przygotowywane przez zespół PRNews.pl – w rozszerzonej formule, będą od teraz dostępne tylko w serwisie PB Finance. Będzie on dostarczał również zagregowane dane i analizy najważniejszych wskaźników rynku finansowego, przygotowywane przez SpotData – centrum wiedzy i analiz ekonomicznych, które jest częścią Bonnier Business Polska. Dopełnieniem serwisu będzie analiza najciekawszych wydarzeń i projektów ze światowego sektora finansowego.
- Sektor finansowy od lat jest w centrum zainteresowania mediów Bonnier Business Polska. Bankier.pl jest wiodącym portalem opisującym finanse osobiste, dociera do milionów klientów instytucji finansowych, a Puls Biznesu ma liczne grono czytelników wśród osób związanych z sektorem finansowym. Teraz robimy kolejny krok tworząc serwis skierowany do profesjonalistów pracujących w sektorze finansowym, znacząco pogłębiając i poszerzając nasze zainteresowanie nim. W przyszłości planujemy otwieranie podobnych serwisów dla profesjonalistów z innych branż - mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
- W Pulsie Biznesu od ponad 25 lat opisujemy to, co najważniejsze w polskiej gospodarce i na rynkach finansowych. Słyniemy z ekskluzywnych i wiarygodnych newsów, teraz dokładamy do tego analizy, raporty statystyczne i platformę z danymi oraz monitoring trendów w globalnym sektorze finansowym. Jest to możliwe, bo do tworzenia PB Finance zaangażowaliśmy najlepszych i najbardziej doświadczonych dziennikarzy i ekonomistów, znających od kulis sektor finansowy, wielokrotnie nagradzanych i uznanych w środowisku. Eugeniusz Twaróg, znany z łamów Pulsu Biznesu, to dziennikarz, który wie wszystko o branży bankowej i pożyczkowej. O tym, czym żyje branża ubezpieczeniowa będzie pisała Agnieszka Morawiecka, przyjrzy się także insurtechom, leasingowi i faktoringowi. Wojciech Boczoń dla PB Finance będzie przygotowywał raporty i zestawienia, do tej pory publikowane w PRNews oraz analizował trendy produktowe. Ignacy Morawski, główny ekonomista Pulsu Biznesu i twórca centrum analiz SpotData, będzie odpowiedzialny za analizy oraz prognozy dotyczące najważniejszych wskaźników w sektorze z uwzględnieniem tła makroekonomicznego. Michał Kisiel zajmie się opisywaniem nowości z rynku fintechowego i trendów w światowym sektorze finansowym. Jestem dumny, że udało się w PB Finance zebrać takie grono autorów, dzięki nim stworzymy centrum wiedzy - narzędzie pracy dla każdego profesjonalisty z branży finansowej. Jestem przekonany, że da czytelnikom ogromną wartość umożliwiając kompleksowe spojrzenie na branżę finansową. Puls Biznesu to już znacząco więcej niż tylko medium informacyjne – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pulsu Biznesu.
- Sektor finansowy jest jednym z najnowocześniejszych segmentów polskiej gospodarki, zatrudnia wysokiej klasy specjalistów i przez lata wypracował unikatowe kompetencje w skali światowej. Zasługuje na porządny serwis, gdzie znajdą się newsy, analizy i raporty poświęcone tylko ludziom i biznesom z rynku finansowego - mówi Eugeniusz Twaróg, dziennikarz Pulsu Biznesu i jeden z twórców PB Finance.
>>PB Finance<< będzie dostępny wyłącznie w ramach subskrypcji Premium Pulsu Biznesu. Serwis pb.pl jest co miesiąc czytany przez ok. 1 mln internautów (dane Mediapanel), a z dostępu do płatnych treści korzysta już 25,8 tys. subskrybentów. Wydanie drukowane natomiast dociera do ponad 160 tys. osób (Polskie Badania Czytelnictwa)