„Puls Biznesu” uruchomił nową sekcję
„Puls Biznesu” uruchomił nową sekcję
4 września na www.pb.pl zadebiutowała nowa sekcja Po godzinach. Zawiera wywiady
i reportaże o ludziach biznesu, opisujące ich drogę na szczyt i historię budowania firm. Pokazuje, co biznesmeni robią w wolnym czasie, jakie mają pasje i zainteresowania. Zawiera recenzje luksusowych produktów i miejsc wartych odwiedzenia. Porusza także tematykę związaną z rozwojem osobistym, zdrowiem i amatorskim sportem.
- W „Pulsie Biznesu” na co dzień piszemy o biznesie, rynkach finansowych oraz radzimy, jak rozwijać biznes. Za każdą firmą stoją ludzie, w wielu przypadkach niezwykle ciekawi, mający różnorodne pasje czy hobby i właśnie o tym będziemy pisać w nowej sekcji Po godzinach. Będziemy też pokazywać, jak ciekawie spędzać czas i na co warto wydawać pieniądze, które na co dzień pomagamy zarabiać. Nasi subskrybenci bardzo ciężko pracują, ale także oni w końcu są „po godzinach” i chcemy w tym czasie im towarzyszyć – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny dziennika „Puls Biznesu” i portalu pb.pl.
Sekcja będzie zawierała także podcasty, materiały wideo, galerie zdjęć czy infografiki. Najciekawsze artykuły będą pojawiały się również w papierowym wydaniu „PB”. Po godzinach to nie tylko inne treści, ale też zupełnie odmienna szata graficzna. W każdy piątek około 18:00 strona główna pb.pl będzie zmieniała wygląd, by wyeksponować nową sekcję.
- Wprowadzenie nowej sekcji to kolejny krok w budowie silnych mediów cyfrowych w Bonnier Business Polska. Po godzinach wpisuje się w zainteresowania naszych subskrybentów, których z miesiąca na miesiąc mamy coraz więcej. To także miejsce, gdzie nasi partnerzy biznesowi będą mogli realizować ciekawe projekty z obszaru content marketingu. Pracujemy nad dalszym rozwojem treści, wkrótce można się spodziewać kolejnych nowości w „PB” – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
Sekcja jest o czytelnikach i dla czytelników „Pulsu Biznesu” – przedsiębiorców, menedżerów z największych korporacji, właścicieli i szefów małych i średnich firm oraz inwestorów.
Pb.pl to portal adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Co miesiąc odwiedza go ponad 700 tys. użytkowników, generując ponad 5 mln odsłon. Jest najbardziej angażującym serwisem ekonomicznym w polskim internecie. Użytkownicy spędzają na nim średnio 17 min (Gemius/PBI 7/2020). Serwis codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat finansów i gospodarki.