Gospodarcza debata wyborcza

Gospodarcza debata wyborcza

Sala notowań Giełdy Papierów Wartościowych była sceną debiutów spektakularnych i mniej udanych, ale w ostatnich latach rzadko służy w tej roli — spółki przestały garnąć się na warszawski parkiet, choć politycy z kolejnych opcji chętnie mówili o różnych strategiach rozwoju rynku kapitałowego. 23 września sala giełdy stała się natomiast areną zażartej debaty wyborczej, skoncentrowanej na tematyce gospodarczej.

„Puls Biznesu” zaprosił przedstawicieli pięciu ogólnopolskich komitetów wyborczych, by nasi czytelnicy mogli poznać podejście wszystkich głównych partii do przyszłości polskiej gospodarki i problemów, które naszym zdaniem są często niedowartościowane w debacie politycznej, skoncentrowanej na agresywnych polemikach w sprawach światopoglądowych i krótko żyjących aferach czy aferkach.

W debacie wzięli udział:

Władysław Teofil Bartoszewski - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

Leszek Skiba -  KW Prawo i Sprawiedliwość

Dariusz Standerski -  KW Sojusz Lewicy Demokratycznej

Jakub Kulesza -  KW Konfederacja Wolność i Niepodległość

Izabela Leszczyna -  KKW Koalicja Obywatelska PO .N IPL Zieloni

Debatę poprowadzili redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, Grzegorz Nawacki oraz Ignacy Morawski, dyrektor centrum analitycznego SpotData, jeden z najbardziej wpływowych polskich ekonomistów (o czym można przeczytać TUTAJ).

Każdy z uczestników debaty, występujących na tle ilustrującego spadające indeksy giełdowe i świecącego na czerwono ekranu notowań, musiał odpowiedzieć na pięć pytań dziennikarzy, dotyczących kluczowych tematów społeczno-gospodarczych, a także na jedno pytanie od naszych czytelników. Politycy mogli też pytać swoich przeciwników. Co z tego wyszło?

Zapraszamy do obejrzenia zapisu z debaty https://www.pb.pl/zadaj-pytanie-w-wyborczej-debacie-pulsu-biznesu-970467 i przeczytania obszernej relacji na stronie https://www.pb.pl/wszyscy-polacy-beda-zdrowi-i-bogaci-obiecuja-politycy-971208



Załączniki

Gospodarcza debata wyborcza 1.jpg

Gospodarcza debata wyborcza 1.jpg

27.09.2019

0

Kontakt dla mediów

Chief Marketing Officer

Karolina Kowalska

Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl